15 Nisan 2016 Cuma

Vizörüm de yok, 12mp., kit lens ! 2x çarpan, 2 yönlü IS vay benim halime !..

Bunlar da pixoto.com 'daki durum. Pixoto.com'da istesen de tanıdık falan birisine puan veremiyorsun. O bakımdan buradaki puanlama sistemini çok daha gerçekçi buluyorum. Yok öyle "Bak ben senin fotoları beğendim veya puan verdim de sen de benimkilere verirsin artık" gibi şeyler burada. Zaten özellikle tanıdığın birisinin fotoğrafı karşına gelecek de ancak onu beğeneceksin, bugüne kadar da hiç denk gelmedim ben. Sisteminde sanırım arkadaş olarak eklediğin kişilerin fotoğraflarını puan verme sırasında karşına çıkartmaması gibi bir özelliği var.

Buradaki fotoğraflarımdan bir tanesi Canon A720 IS ile çekildi, diğerleri Olympus PEN E-PL3+14-42 R II kit lens ile, bir tek ördek fotoğrafında da PL3+40-150 R lens kullanmıştım.

Resim

Şu da resmi kanıt olarak sayfa : http://www.pixoto.com/ciddi.biri/awards

Herşeye de ödül veriyormuş gibi sanmıştım ilk başlarda ama düşününce öyle değilmiş dedim. Çünki fotoğrafınızı yüklediğiniz günden itibaren "Günün", haftası dolunca "Haftanın", ayı doldurunca "Ayın", yılı doldurunca da "Yılın" fotoğrafları arasında derecesini buluyor ve bu süreçlerin her birinde dereceye girdi ise bilgisi kayıt ediliyor. Olay bu yani.

Samsung NX300 kullanan (Hala kullanıyor mu bilmiyorum) bir arkadaşımız mesela burada fotoğraflarını paylaşıyor. O da epey iyi dereceler almış.
http://www.pixoto.com/sevenhill/awards

Onun makinasında da vizör yok ! Tam kare sensörlü değil, e zaten Samsung NX300 'ü de biliyorsunuz. 


Halimize bakın , acıyın ! Git bir tane yüksek megapixelli, böyle 2x çarpan fukarası olmayıp ortalığı bombokeh eden bir gövde al, şu kit lensi de ilk kapıdan çıkışında çöp bidonuna fırlat, adam gibi lens al değil mi yani ? :)

Türkiye'den bu siteye katılan ve sitedeki en iyi Türkiye'den fotoğrafçıları görmek için : http://www.pixoto.com/i...l/all/leading/TR/in-all 

Bunu da okumanızı öneririm,
http://fotoptik.blogspot.com/2015/03/kullan-yorum-kllan-yorum.html 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder