3 Ekim 2018 Çarşamba

Canon EOS R full frame camera full review !..



Canon EOS R full frame sensor camera full review here : 
https://www.ephotozine.com/article/canon-eos-r-review-32800


...and i compare working speed, lag, performance which cameras announced in 2015 and 2016!..


Tam boyutta bakmak için (Full size) :
  https://c2.staticflickr.com/2/1917/30141066987_52fbb9f63b_o.jpg

How ?

Intel Graphics Driver for Windows 10 v24.20.100.6323

Intel Graphics Driver for Windows 10 v24.20.100.6323

What's New : https://downloadmirror.intel.com/28180/eng/ReleaseNotes_24.20.100.6323.pdf

Direc Download from Offical link :
https://downloadmirror.intel.com/28180/a08/win64_24.20.100.6323.zip

. . .

7 Eylül 2018 Cuma

Adını duyuramayan sessiz kral Nikon D5600 !..

Nikon D5600 modeli giriş seviyesi d-slr'ı D5500 modelinin üzerine çok fazla yenilik konulmadığından pek sesi duyulmadı ama aslında çıkışından bu yana nerede ise 2 yıl geçmiş olmasına rağmen henüz senör teknolojisinde ciddi ilerleme yaşanmadığı için Nikon D5600 hala fotoğraf kalitesi olarak ve sensör başarımı açısından zirveye oynayan gövdeler arasında ilk 10 içinde gösterilebilir.



Şekilde görüldüğü üzere tam sınıf olarak da dengi olan Canon karşılığı gelen 800D'nin sensöründen biraz daha büyük sensöre sahiptir Nikon D5600 !.. Yine bu yüzey ölçüsü alan birimi olarak büyüklüğün yanı sıra "Pixel pitch" ( Tek bir pixelin µm2 cinsinden boyutunu ifade eder. [a]Daha büyük pixel, özellikle yüksek ISO değerlerinde daha iyi fotoğraf demektir.[/a] ) olarak da daha iyi olduğunu görüyoruz.

Aşağıdaki görselde ise ,


Bazı karşılaştırma sitelerindeki gibi ürünün üretici tarafından verilen teknik özelliklerinin karşılaştırmasının yanı sıra biraz daha açıklayıcı ve detaylı karşılaştırma yapan https://www.apotelyt.com/compare-camera/nikon-d5600-vs-canon-80d]https://www.apotelyt.com/compare-camera/nikon-d5600-vs-canon-80d sitesini tercih ettim !..

Çünki bazı karşılaştırma siteleri örneğin şöyle bir değer için ISO : 25.600 - 51.200 (verisini görüp 51.200 ISO olan daha iyidir deyip ona + puan veriyor ! O ise günümüzde değil 25.600 ISO, 12.800 ISO'da dahi çektiği fotoğrafa "iyi" denilebilecek fotoğraf makinası yok. Hele hele ki böyle APS-C sensörlü ve denk klasmandaki cihazlar içinde "iyi fotoğraf" diyebileceğimiz sınır en fazla ISO 3200'dür bence. ISO 6400'de çekilen fotoğrafı 3-4 megapixele ufaltırsanız o da iyi görünür ancak.

Bir başka karşılaştırma ile Nikon D5600'e bakalım...



DxO Mark sitesi uzun yıllar özellikle Canon fan'ları tarafından türlü desteksiz saldırılara maruz kalmıştır. Çoğu bilgili Canon kullanan kişi dahi DxO'nun bu sonuçlarını gördüğünde fanatizmi kabarıp DxO'yu satın alınmışlıkla itham etmiştirler ! :) O ise DxO'nun yaptığı şey sadece ürünün sensör performansını ölçmektir. Bu ne demektir ? Bir fotoğraf makinasını bir tripoda bağlayıp karşısına da sabit bir cisim koyup fotoğraflarsanız kullanıcı açısından durum başka, aynı makinayı dağda-parkta uçan öğrdekleri havada fotoğraflamak isterseniz durum bambaşka olur. İşte DxO Mark bunu yapmaz. Yani bir ürünü günlük kullanımda rastlanabilecek koşullarda test etmez. Sadece sensörünün ISO başarımını, renk algılama kapasitesini ölçer diyeyim özetle. Bunun için de makinaları eşit bir test prosedüründen geçirir, sonuçları aynı ölçüm cihazları ile ölçüp verileri sayısal olarak bizlerle paylaşır. Dolayısı ile inkar edilebilecek bir şey yoktur aslında. Yukarıdaki DxO test sonucunu da ayrıca doğrulayan farklı test siteleri de vardır aslında !.. Hatta birisini de paylaşayım, kendi gözlerinizle görün...



Ayrıca büyük boy bakınız : https://c2.staticflickr.com/2/1853/30641469768_1f06611fa1_b.jpg

KAYNAK'tan kendi gözlerinizle görünüz : http://bit.ly/D567280d

Göreceğiniz üzere yukarıdaki site de DxO Mark'ın verilerini bir nevi onaylamış ve sağlaması da olmuş. http://bit.ly/D567280d]http://bit.ly/D567280d 'den kendiniz de bakabilirsiniz. Bu arada dikkat ettiniz ise bu karşılaştırmalarda Canon 800D değil de üst sınıf olan 80D var ! ? Aslında 80D'nin fiyat ve özellikleri bakımından Nikon'daki karşılığı Nikon D7200'dür.

Nikon D5600'ün sensörünün renk ve ton algılamadaki başarı grafiği de şöyle,


ISO 800'e kadar en iyisi diyebiliriz ki zaten çoğu durumda ISO 800 üstünü kullanmak istemezsiniz.

Bir başka test sonuçlarında ise ISO başarımı konusunda şöyle grafikler ortaya çıkmış. Üstteki sonuçlar Nikon D5600'e ait, hemen altına da Canon 77D'nin sonuçlarını koyalım mesela,



Ekran görüntülerinde sitenin adresi görünüyor ama ben ayrıca da paylaşayım,
http://www.photoreview.com.au/reviews/dslr-cameras/entry-level/nikon-d5600/

Bir başka karşılaştırmaya bakalım şimdi,


Yukarıda görüldüğü gibi 2 tane kaybedenimiz var. Birisi Canon 77D ki Canon 80D ile aynı sensöre sahip !.. Bir diğer kaybedenimiz ise Pentax K-70 olmuş bu testte. Kaynağını da paylaşayım:
http://www.imaging-resource.com/PRODS/nikon-d5600/nikon-d5600-image-quality.htm

Bu da Nikon'un birkaç APS-C sensörlü gövdelerinin "Renk sapması" ölçümü sonucu,


Doğru renkleri verme konusunda en başarılı gövde Nikon D5600 olmuş -1.4 sapma ile !..

Farklı bir inceleme daha okumak isterseniz,
https://photographylife.com/reviews/nikon-d5600]https://photographylife.com/reviews/nikon-d5600

Yine buradan Nikon D5600'ün fiyat ve sınıfının dengi olan Canon 800D ile test sonucu kıyaslamasına bakalım,




Görüldüğü gibi birçok farklı test sonucu verileri böyle.


Nikon'un z7 tam kare sensörlü aynasızına ait test fotolarına da bakalım  ?








10 Ağustos 2018 Cuma

Windows 10 - intel graphics driver v 24.20.100.6229 - date : 09. August . 2018

Intel® Graphics Driver for Windows® 10

Version: 24.20.100.6229 (Latest) Date: 8/9/2018

Automatically update your drivers

Keep your system up-to-date with this tool that analyzes the system drivers on your computer.

Available Downloads

Windows 10, 64-bit*

Multi language
362.74 MB - .exe file
1ede7202c52abf456fd452fbc0bd0527

Windows 10, 64-bit*

Multi language
355.86 MB - .zip pack
4d74b81967e427f118e276fda3b5a6d1

Other Versions

21 Temmuz 2018 Cumartesi

Fujifilm X-A5 Canon 200D'yi tokatlıyor ! Bu fiyata gördüğümüz en iyi imaj kalitesi diyor !..

Fujifilm X-A5 Canon 200D'yi tokatlıyor ! Bu fiyata gördüğümüz en iyi imaj kalitesi diyor !..

Ben demiyorum, bakın kim diyor bunu !..

https://www.imaging-resource.com/news/2018/04/23/fuji-x-a5-first-shots-perhaps-the-best-image-quality-weve-seen-yet-for-600

Gidin burada yazan adama saldırın. Tamam mı ? :) Çünki burada bana bir şey dediğinizde oradaki bu bilgi halen duruyor olacak ve insanlar bu bilgiye ulaşıyor olacaklar halen. Sizin yaptığınız şey ise sadece screw yourself denilen eylem olacak sanırım !..

12 Temmuz 2018 Perşembe

Intel® Graphics Driver for Windows® 10 Version: 25.20.100.6326 (Latest) Date: 10/9/2018

Intel® Graphics Driver for Windows® 10

Version: 25.20.100.6326 (Latest) Date: 10/9/2018



Available Downloads

Windows 10, 64-bit*

Multi language
367.46 MB
https://downloadmirror.intel.com/28240/a08/win64_25.20.100.6326.exe
8d0691b4a2bf88d131ddc201d47b2b2d

Windows 10, 64-bit*

Multi language
374.81 MB
https://downloadmirror.intel.com/28240/a08/win64_25.20.100.6326.zip
ee4749f21b9e115086b31ba4a9be4bf3

 

More info .pdf :
https://downloadmirror.intel.com/27892/eng/ReleaseNotes_24.20.100.6326.pdf