26 Şubat 2015 Perşembe

Olympus PEN serisi için aklıma gelen birkaç slogan ! :)

Çok ciddiyiz, biraz da eğlenelim...

"PEN'imle beni başbaşa bırakın"
"PEN'imi alıp geliyorum" 
"Ben PEN'siz ne yaparım!" 
"PEN ile Dünyanıza yeni bir PENcere açın!" 
"Ben PEN'ime kalPEN bağlıyım" 
"Ya PEN ya ben, kararını ver!" 
"Fotoğrafçının ilacı PENisilin dijital fotoğraf makinası" (Amanın! sanki fena bir şey diyecekmişim gibi hissettim) 
"PEN ile karizma varır tamamına, olursun PENizma" 
"Hey yolcu !.. PEN'in açık olsun"
"Gölgelerin gücü adınaaaaaa ! Güüüç PEN'de artııııık"  
"PENcüse sevdirir fotoğrafçılığı ruhun gencüse" (Tavla başında rahat oturamayıp sürekli PEN ile tavlayı fotoğraflar iken)
"... ve hakem PEN Altı'yı veriyor !!!" (E-PL6) (Yılın genç oyuncusu ödülü imiş mesela, flaşlar patlıyor vs. reklam filminde o anda)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder