21 Mayıs 2014 Çarşamba

Başka bir Olympus servis tecrübesi

Bir arkadaşımız geçen hafta (Mayıs 2014) Olympus pen model makinasında bir sorun yaşamış ve servisi aramış... Yaşadıklarını şöyle anlatmış,

Geçen hafta EPM-1'imde 42mm'de lens pozisyon hatası aldığımı belirten bir mesaj atmıştım. Biraz araştırınca bu lenslerde ortaya çıkabilen bir sorun olduğunu görerek garantisi dolmasına 10 gün kalan makinemi Türkiye'deki servisleri bildiğimden korkarak da olsa servise vermeye karar verdim.

Olympus servis prosedürü çok basit.
1. Çağrı merkezini arayıp sıkıntınızı, makine seri no, alım tarihi vb gibi bilgileri veriyorsunuz akabinde bir takip numarası alıyorsunuz.
2. Yine çağrı merkezinden verilen karşı ödemeli kargo numaraları ile ürününüzü üzerinde pil, kart, kapak şu bu olmadan en aksesuarsız hali ile mümkünse makinenin kendi kutusu ile değilse iyice sarıp sarmalayarak kargoluyoruz.
3. Tamir sürecini bekliyoruz.
4. Tamir edilen ürün ücretsiz şekilde adresinize kargolanıyor.

Arıza kaydına lensteki sıkıntının yanında ekran ve ekranı koruyan cam arasına toz biriktiğini yazmıştım.
Benim durumumda makinenin elime gelmesi 1 haftadan daha kısa sürdü. Teknik servis formunda yapılan işlemler olarak test edildiği, belirtilen sorunların görüldüğü yazılmış. Sonuç olarak da lensin değiştirildiği ve tozların temizlendiği yazılmış. Lensin değiştiğini seri numarasından ve çalışmasından rahatça anlayabiliyorum. Tozlar da yazıldığı gibi temizlenmiş.
Dolayısı ile şu ana kadar ki en iyi teknik servis deneyimimi Olympus ile yaşadım diyebilirim.
Ufak bir not, makine ile birlikte fatura fotokopisi gönderemedim ancak verilen bir mail adresine scan edilmiş halini gönderdim, hemen ilgili birime ulaştırıldığına dair bilgi verdiler. Mailleri okumayan, maile geri dönmeyen servisleri düşündükçe bu kadar hızlı olmalarını takdir etmemek mümkün değil. 


Kendisine bu tecrübesini bizimle paylaştığı için teşekkür ediyorum. Elbette kaynak a paylaşmam lazım ki burada anlatılanların benim yada birilerinin hayal ürünü olmadığını görün değil mi ? İşte kaynak, http://forum.donanimhaber.com/m_43921546/mpage_78/tm.htm sayfanın en altında arkadaşımızın Olympus servis hizmeti tecrübesi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder