13 Ocak 2014 Pazartesi

Olympus Türkiye servis macerası...

Benim önerimi dikkate alarak bir Olympus PEN e-PL3 aynasız fotoğraf makinası alan bir arkadaşım geçen hafta bana bir mesaj yazıp bir sorun olduğunu kendi makinamda da bu durumun olup-olmadığına bakmamı istedi. Sorunu LCD ekranda baskı uygulanmış gibi bir bölgede ilginç görüntü idi. Tabi ki görünce direk olarak LCD ekranda bir problem olduğunu anladım. Arkadaşı servis sürecine yönlendirdim. Fakat hepimizin bildiği üzre bu süreç oldukça sıkıcı olabilmekte. Kargo ile yollamış ve aradan 4-5 gün geçmiş, servisi aramış. Servis henüz işleme girmedi diye cevap verince hali ile arkadaş iyice veryansın etmişti. İşleyişin çok yavaştan ilerlediğini ve uzun bir süre parasını verdiği bir ürünü kullanamayacağını düşünüyordu haklı olarak. Arkadaşa yardımcı olmak amacı ile Olympus Türkiye'ye durumu açıklayan bir mesaj yazdım ve anında, birkaç saat içinde cevap aldım. Sn. Jirayr konu ile en kısa sürede ilgileneceklerini yazmıştı. Pazar günü olmasına rağmen arkadaşın ürününe ait "Arıza kayıt numarasını" istedi, yolladım. Bugün, yeni hemen ertesi gün "Pazartesi" konu ile ilgilenmişler ve arkadaşa mesaj yollamışlar. Ürünü yenisi ile değiştireceklerini bildirmişler ! Sn. Jirayr'a ve Olympus Türkiye'ye müşteri memnuniyeti odaklı çalışmalarından dolayı çok teşekkür ederim ve başarılar dilerim. Daha önce benim de Olympus servis hizmeti ile yaşadığım süreci yine burada blogumda paylaşmıştım. Bunu da tüketiciye bilgi olması açısından paylamak istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder