19 Şubat 2013 Salı

Olympus pen ve OM-D LCD ekran çerçevesinde kırılma sorunu !!!

*************
* Önemli Uyarı *
*************
Geçenlerde kaza eseri dikkatimi çeken bir olay canımı çok sıktı. Henüz servise yollamadım makinayı kullanıyorum diye !.. Olay LCD ekranın metal çerçevesini alt kısımdan tutan iki vidadan sağdakinin etrafında gördüğüm çizgi idi. Sanki çatlak gibiydi, ilk önce önemsememiştim. Bunu göreli birkaç ay oluyor aslında ama servise göndermek falan can sıkıcı iş diye önemsememiştim. Geçen gün diğer makina ile makro çekim ile durumuna bir bakayım dedim ve korktum !.. Eğer yakında bu çatlak ilerler de LCD ekran çalışmama gibi bir sorun yapar ise diye korktum. Tam da bu sırada bugün Olympus'un resmi olarak OM-D E-M5 için aynı sorun olduğu yönünde bir açıklamasını gördüm.
-
Olympus pen ve OM-D LCD ekran çerçevesinde kırılma sorunu !
Bu Olympus'un resmi açıklaması :
* TIKLAYIN OKUYUN *
Sorunlu modellerin seri noları bu aralıkta olanlarmış :
Black : Part of the BEH501001 ~ BEH517447
Silver : Part of the BF2501001 ~ BF2510258
 
Bu benim LCD ekrandaki çatlak-kırık da çok benzer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder