24 Mayıs 2019 Cuma

Zamanında biz neden "Amerika'lı KALIN ve BÜYÜK sever" demiştik ?

Yıllardan 2015'in kedi ciyaklamaları ile uyunmadığı bir gecenin sabahında kaleme aldığım bir makalemin başlığı "Amerika'lı KALIN ve BÜYÜK sever" olmuştu !..

Bugün bana bu makalemi anımsatan bir yutıbır videosu görünce hem bu videoyu paylaşmak ve hem de bu makalemi yeniden gündeme getirmek istedim...



İsteyene link olarak da şöyle paylaşayım(yeni sekmede açılır),
https://youtu.be/8-YgXnPLEFU?t=1135

Video epey uzun ben bu konu ile ilgili kısmına atlatıyorum sizi direk. Şahsı seversiniz-sevmezsiniz bilemem de bi dinleyip konu ile alakasını görelim diye paylaşıyorum.

Ha, buradan da kendime pay çıkartmak gibi bir amacım yok. Fakat hoş olmuş tabi. Yoksa ben genel olarak Dünya çapında benzer şeyleri aynı anda veya bizim bildiğimiz kişiden önce düşünmüş, yazmış, icat etmiş başka insanların da olabileceğini düşünmüşümdür her zaman. Yani demem o ki 2015'te bu yazımı yazarken ben nasıl ki yeni bir şey icat edip, yeni bir şey düşünmedim ise... Herkes kendi ifade yolu ile düşündüklerini paylaşıyor işte. Burada benim için önemli olan bu düşüncenin eleştirel olması ve eleştirinin pozitif olmasıdır. Yaşamın kendisi eleştiridir bana göre. Şöyle ki "Taşa oturma, çeker" e işte tabiat öğretir, eleştirisini yapar. Yanlışını gösterir ve acımasızdır...

Bu da benim 2015 Mart'ındaki yazımın adresi :
https://fotoptik.blogspot.com/2015/03/amerikal-kaln-ve-buyuk-sever-18lik-blog.html

.

 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder