7 Mayıs 2017 Pazar

Flickr fotoğraflarınızın paylaşım çözünürlüğünü ayarlayın !..

Günümüzde sanal ortamda fotoğraf hırsızlığı da artık çok rastlanan bir durum. Flickr bu konuda üyelerine faydalı bir ayar imkanı da sunan güzel bir servis. Flickr hesabınızın ayarlarına girip portfolyanızdaki fotoğraflarınıza bakacak olanların fotoğraflarınızı görüntüleyebileceği en yüksek çözünürlüğü ayarlayabiliyorsunuz. Böylece çalınsa dahi çok daha ufak bir çözünürlükteki halini çalabilecekler.
 
Peki bu ayarı nereden yapabiliyoruz ? Adım adım gösterelim…
 





Direk linkini de verelim, isterseniz tıklayın ve direk bu ayar sayfasına ulaşın !..
https://www.flickr.com/account/privacy/



…ve karşımıza gelen sayfada “Largest shared image size” : Large 2048 pixel olarak ayarlamışım ben. Daha ufak olmak üzere 2 seçenek de ayarlamanız mümkün. Ben hem gerektiği kadarıyla detaylı görünebilsin ve hem de hani hırsızlık niyetindekinin çok da işine yaramayacağını düşündüğüm bu çözünürlüğü tercih ettim. Siz daha düşük bir çözünürlüğü de tercih edebilirisin elbette.


Burada çözünürlüğün sağındaki “Edit” linkine tıkladığınızda herkesin portföyünüzdeki fotoğraflarınızın tümünü görebileceği en yüksek çözünürlüğü ayarlıyorsunuz.


“SAVE” butonun basmayı unutmayın !..
…ve işlem tamam, artık fotoğraflarınız çalınmaya karşı biraz daha güvendeler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder