8 Temmuz 2014 Salı

Carl Zeiss Jenna 135mm. F3.5 test fotoğrafı.

Lensi henüz aldım ve tripodsuz imkanlar dahilinde bir test fotoğrafı çekebildim. Karşılaştırmada Vivitar 55mm. F2.8 makro lensi kullandım. Objeler aynı büyüklükte olsun diye biraz çaba gösterdim ama tabi yine de tam becerememişim :) Tabi tripod da yok ! O sebeple aynı açıyı da veremedim. Fakat detay olarak yeterli bilgi içeriyordur diye düşünüyorum. Odak noktası gözler... Ne de olsa gözler kalbin aynasıdır ! :)

Vivitar 55mm. F2.8 ile çekimi 45 cm. mesafeden f5.6 diyafram ile yaptım. Lens ucundan objeye olan mesafeyi şerit metre ile ölçtüm !

Carl Zeiss Jenna 135mm. F3.5 ile çekimi 120 cm. mesafeden f5.6 diyafram ile yaptım. Buyrun örneklere bakalım...




Fotoğraflar RAW'dan jpeg yapıldı. Adobe Camera RAW kullanıldı, "Auto" tıklandı ve öyle açılıp kesme işlemi yapıp en yüksek detayda jpeg kaydı yapıldı.
-
Carl Zeiss Jenna 135mm. F3.5 ile çekilmiş fotoğraflar
http://radojuva.com.ua/2012/11/carl-zeiss-sonnar-3-5-135-mc-ddr/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder